Work with us!
Wie we zijn, wat we doen.
Firmax realiseert voor haar klanten keukens met karakter, vol smaak en kleur, voor een fair budget.
Gestart als aanbieder van hoogwaardige keukenfronten en werkbladen voor Ikea Metod keukensystemen heeft Firmax ondertussen haar recept verder uitgewerkt en is het een unieke one-stop-shop voor klanten die een mooie, unieke en betaalbare keuken willen.
Firmax is een challenger in de keukenmarkt met een aanpak weg van het klassiek model. Onze showrooms in Brussel en Antwerpen bevinden zich in het hart van de stad en zijn creatieve labs waar specialisten onze klanten helpen om de keuken samen te stellen en uit te werken.
We hebben oog voor detail, productkennis en passie voor excellentie. Ieder project maken we waar en de klantenreviews en fotos van de projecten zijn er het beste bewijs van.

Ben jij wie we zoeken?

Jij hebt bewezen commercieel talent in keukens. Met deze ervaring gids je onze klanten op een zelfzekere, rustige en efficiënte manier naar de realisatie van hun keuken volgens het Firmax-recept.
Jij bent de dirigent, die ons keuken recept volgens plan bij onze klanten tot leven brengt. Als spil in ons ecosysteem, tussen vertrouwde partners en klanten, ben jij verantwoordelijk voor het plannen van keukeninstallaties, de dagelijkse opvolging ervan en het verzekeren van tevreden klanten.
Kitchen Project Manager
Antwerp based | Voltijds of 4/5 ritme | Communicatief & hands-on
Jouw rol
Jij bent de dirigent, die ons keuken recept volgens plan bij onze klanten tot leven brengt. Als spil in ons ecosysteem, tussen vertrouwde partners en klanten, ben jij verantwoordelijk voor het plannen van keukeninstallaties, de dagelijkse opvolging ervan en het verzekeren van tevreden klanten. Met een hands-on mentaliteit ben je efficiënt en verlies je geen enkel detail uit het oog. Je werkt nauw samen met de collega’s van de sales, inkoop en productie.

Je activiteiten bestaan uit:

  • Het connecteren en communiceren met klanten, vanaf het ogenblik dat hun keuken is gekocht tot en met de plaatsing.
  • Daarbij focus je op een goede relatie die toelaat om vlot in te spelen op soms veranderende planning van zowel klant als interne Firmax partners.
  • Het in detail voorbereiden van de leveringen en keukeninstallaties en de coordinatie van alle aspecten die daarin betrokken zijn zowel logistiek als technisch op niveau van de keukenplannen.
  • De opvolging op de werf op moment van uitvoering en voor zover nodig om een vlotte installatie te garanderen.
  • Communicatie en opvolging van de projectvoorbereiding samen met de collegas van sales, inkoop en productie.
  • Het uitvoeren van de oplevering van de projecten en de correcte afhandeling van de eindfacturatie.
Jouw profiel
We zijn op zoek naar een collega met uitstekende organisatorische vaardigheden en een passie voor klanttevredenheid. Je hebt ervaring in het leiden van operationele processen en direct klantencontact, met voorkeur in de keuken, bouw of interieur sector. Je bent een probleemoplosser die niet alleen oog heeft voor de grote lijnen, maar ook voor de kleinste details. Timing is everything.

Daarnaast beschik je over:

  • Sterke commerciële en communicatieve vaardigheden, waardoor je naadloos kunt schakelen tussen klantgerichte gesprekken en het coördineren met team en partners.
  • Planning- en organisatievaardigheden om soms complexe keukeninstallaties te coördineren, inclusief het afstemmen van afspraken met klanten en monteurs in een omgeving waar planning continue bijsturing en aanpassing vraagt.
  • Een hands-on mentaliteit en proactieve benadering om uitdagingen snel aan te pakken en oplossingen te vinden
  • Ervaring in het werken met een team van architecten en keukenplanners, waarbij je input kunt leveren en samenwerking kunt stimuleren.
  • Tweetalig Nederlands / Frans, Engels is een plus
  • Passie voor contact met mensen en klantgerichtheid
  • Ruimtelijk inzicht en gevoel voor esthetiek en details. Ervaring met modulaire keukens of interieurs evenal CAD teken skills om plannen te verfijnen is een plus.
  • Handigheid en nauwgezetheid in werken met software (CRM / ERP) daar je de administratieve en financiële opvolging van elk project verzorgt.
Jouw kans
Zie je jezelf in dit verhaal?

We geven je graag de ruimte voor eigen inbreng, kansen voor zelfontplooiing en de mogelijkheid om door te groeien in ons jong bedrijf.

Wat we aanbieden:

  • voltijdse of 4/5 tewerkstelling in dagdienst
  • een competitief loonpakket & vakantiedagen
  • flexibele werkomgeving en - tijden in hartje Antwerpen
  • 1 dag per week thuiswerk
  • een dynamisch team, waar veel aandacht is voor (zelf)ontwikkeling

Senior Kitchen Sales
Brussels based | Full-time | Commercieel Ervaren | Passie voor materiaal en kleur
Jouw rol
Jij gidst onze klanten op een zelfzekere, rustige en efficiënte manier naar de realisatie van hun keuken volgens het Firmax-recept. Zo bouw je onze klantenrelaties uit, garandeer je de customer experience en ondersteun je de groei van ons jong en dynamisch bedrijf.

Je activiteiten bestaan uit:

  • opvolgen van leads; begeleiden in het sales proces van A tot Z, inclusief offertes en keukenplannen opmaken.
  • organiseren van klantenbezoeken in onze showrooms.
  • ons aanbod en concept voorstellen in adviesgesprekken; ook digitaal;
  • pro-actieve opvolging van uitgestuurde voorstellen.
  • samen- en meewerken met onze architecten en sales consultants om de verkoopdoelen te bereiken.
Jouw profiel
Je weet onze visie en het Firmax-recept over te brengen op een empathische en doelgerichte manier. Hiervoor ben je:

  • je hebt bewezen commercieel talent, bent gedreven en hands-on: je kan prioriteiten stellen en hebt een snelle reactiesnelheid
  • communicatief sterk: zowel telefonisch, via mail en met meetings volg je de projecten op
  • tweetalig Nederlands / Frans (must), Engels is een plus
  • graag in contact met mensen en klantgericht
  • ruimtelijk ingesteld en gepassioneerd door esthetiek en details. Ervaring met modulaire (IKEA)keukens of interieurs is een plus.
  • handig en nauwgezet met sales software (offertes / CRM / keukenplanners) daar je de administratieve opvolging van elk project verzorgt
  • bereid om 2 x per maand op zaterdag beschikbaar te zijn voor de klanten
Jouw kans
Zie je jezelf in dit verhaal?

We geven je graag de ruimte voor eigen inbreng, kansen voor zelfontplooiing en de mogelijkheid om door te groeien in ons bedrijf.

Wat we bieden:

  • voltijdse tewerkstelling in dagdienst, met 2 zaterdagen die in de week gerecupereerd worden.
  • een competitief loonpakket
  • flexibele werkomgeving en -tijden
  • 1 dag per week thuiswerk
  • een dynamisch team met veel aandacht voor (zelf)ontwikkeling.
Laten we kennis maken.
Stuur hier je informatie door.
Files
Stuur je cv, brief, motivatie of eender welk belangrijk document hier mee.